#1 Skrevet Desember 28, 2010 Hvem er forhandler av Tomason? Billigere å kjøpe fra England/Usa? Hvilken forhandler er å anbefale der isåfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2010 Norskbildelsenter selger værtfall noen tomason felger vet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2010 Norskbildelsenter selger værtfall noen tomason felger vet jeg Det jeg trodde også, sendte dem en mail for en drøy mnd siden men ikke fått svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2010 Bedre å ringe de. (PS: Hva er opplegget med signaturen din egentlig?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2010 Bedre å ringe de. (PS: Hva er opplegget med signaturen din egentlig?) Ja, har bare ikke hasta nok ennå til at jeg har giddi. Er i mangel av å ha noe fornuftig der egentlig, så hvorfor ikke ha noe tull der tenkte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...