#1 Skrevet Desember 29, 2010 Hei Jeg har en Audi Coupe som begynte å ruse noe inni granskæven, så jeg lukket opp panseret og der ser jeg at den ene dingsen (en slags bombe som sender vakuum signal til et eller annet) bare henger løst. Denne går via et stag til "gass kontrollen" på motoren. Så jeg bare lurte på om noen har et bilde av en 7a motor som er tydelig og stort ved dette området. (misstenker at jeg mangler en del der siden staget er ca 5cm for kort) mvh RV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2010 Håper dette hjelper, litt mørkt ute men;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2010 Stor hjelp, takk skal du ha DA vet jeg at jeg tydelighvis trenger en del ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2011 Er det noen som vet hva som er bak denne braketten? Mangler det noe her? Litt dårlig tegnet men..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2011 Etter det jeg husker , er det ingenting som mangler der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2011 syntes jeg fikk ganske hard gass og dårlig respons etter jeg festa staget i braketten der...... så ikke noen annen måte å få trykt "bomba" sammen så den får sendt vakuum til gassen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2011 Det der er cruisecontrol-aktuatoren. Den skal se ut som på bildet (mangler ingenting) og festes med en stor mutter på baksiden (samme side som slangen er tilkoblet) til braketten den skal være montert i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2011 er det ikke da litt rart at gassen tidligere hang seg opp..... og at den nå er jævli hard? skal forresten "staget" være festet til braketten eller skal den gå fritt inni der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 2, 2011 Kan ikke forstå annet enn at det skal gå fritt inni der. Ellers vil du jo bli motarbeidet av aktuatoren når du gir gass og slipper gassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2011 Det skal gå fritt ja, ellers måtte man dyttet inn aktuatoren hver gang man gir gass. For å finne ut hvor feilen ligger er det jo bare å kneppe av det lange staget av gasspjeldet og kjenne. Det vanligste er at staget hekter seg i isolasjonen under panseret om denne er fillete/løs og begynner å henge ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2011 aha, da skal dette sjekkes asap.... takk for tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2011 Løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...