#1 Skrevet Desember 29, 2010 Snakket med en kar for et par år tilbake som hadde sendt inn dysene for overhaling, da var det snakk om utskifting av selve tuppen slik jeg forstod, samt noe sliping. Noen som har hørt noe om dette og vet hvem som utfører sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2010 Hvilke dyser? Mekaniske? Eletriske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2010 Hvis det er K-jet dyser så skal det visst hjelpe godt på med rensing i ultralyd-vasker. Aldri hørt noe om sliping eller skifting av dysespissene på slike mekaniske dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2010 Hvis det er K-jet dyser så skal det visst hjelpe godt på med rensing i ultralyd-vasker. Aldri hørt noe om sliping eller skifting av dysespissene på slike mekaniske dyser. Jeg kan ta på meg den jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2010 Jeg kan ta på meg den jobben Hva tar du for rens av fire dyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 19, 2011 Glemte helt denne, det er snakk om "nymoderne", elektriske dyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 19, 2011 Er ikke det like greit å kjøpe nye dyser da? Eller er de såpass spesielle at det er vanskelig å få tak i de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...