#1 Skrevet Desember 30, 2010 Jeg må bytte framfjærene pga EU. Finnes det "orginalfjærer" som senker mere enn på 2,3'n (evnt 2,6 - 2,8 - V8....)? Skal bare skifte fram enda så jeg gidder ikke å kjøpe senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2010 S4 c4 fjører senker vel litt mer en standard 2.3E fjører. Men er usikker på om disse passer overens siden S4 er Quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2010 S4 c4 fjører senker vel litt mer en standard 2.3E fjører.Men er usikker på om disse passer overens siden S4 er Quattro Det spørs vel om man har sportsunderstell, vanlig eller ekstra høyt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2010 Det spørs vel om man har sportsunderstell, vanlig eller ekstra høyt... Det er vel standardunderstell på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...