#1 Skrevet Desember 30, 2010 Hei, Denne turboen står på en bil jeg fikk i bytte, noen som vet hvilken det er og hva den koster ny? Legge ved noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2010 google sier Turbonetics T04B... men er ikke helt sikker på det da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2010 Kan dette kanskje være en T3-T4 Hybrid sak? Ligner veldig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2010 står t3/t4 på den i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2010 Har du et bilde der man kan se hele turboen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 30, 2010 har bare desse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 30, 2010 (endret) Dette er en Kina turbo etter hva jeg kan se.. Ser ut som om det er en kopi av en T3-T4 hybrid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 30, 2010 ser ut som mitshubishi -kina hybrid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2010 Flere inspill? Hva koster eventuelt desse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 30, 2010 Dette er billige turboer.. Finner disse på ebay blant annet.. Har en kinaturbo selv kjøpt fra ebay.. Akkurat samme merking som på din, men jeg har ta en t4. Noe større sak Denne ble kjøpt for 1700kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 30, 2010 Hmm. like greit å ha liggende da om jeg ikke får mer en 1500 for den . Trodde ikke det var SÅ billig med turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 30, 2010 Vi kjørte kinaturbo på Honda Civic. Nermere 300hk.. Fungerte som juling det der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...