#1 Skrevet Desember 30, 2010 (endret) Hei. Jeg har en 2002 passat stv 3bg. Når jeg kjører så mister jeg plutselig mye effekt og bilen klarer ikke å holde farten. Akkurat som Turboen kutter ut. Men hvis jeg stopper bilen og starter den igjen så er den i orden igjen men feilen kommer tilbake igjen etter hvert. Hva kan dette være? er det Turboen som er deffekt eller er det noe annet? Bilen har gått 290 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2010 Først få lest av eventuelle feilkoder, om du tar et søk på forumet finner du mye tråder med samme symtomer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2010 Har den gått 290k km på samma turbo er nok VNT mekanismen koksa igjen. Er nok bare å ringe GIK turbo å få en ny turbo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2011 Det var en vacuum slange som ikke satt på plassen sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...