#1 Skrevet Desember 31, 2010 girkassa på min 1.9 TDi gikk til helvette idag er det noen som vet om kassa fra en 1.8 bensin glir rett inn i 1.9 motor? har en slik liggende, og hadde vært MAKS om jeg kunne hive inn den imorgen og feire meg inn i 2011 med en bil som går framover eventuelt om en girkasse fra en annen bil som for eks audi 100 eller a6 passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 31, 2010 her er det snakk om utvekslingsforhold som blir litt feil, så tror ikke det er veien å gå.. om du velger bensin til diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 31, 2010 en kompis av meg sa at den passer, utvekslinga blir feil. men må ha en kasse i den så jeg får til å kjøre. blir å sette inn en 1.9 kasse etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2011 Blir jo dobbelt så mye arbeid .. så jeg ville definitivt anbefalt og gått på TDi kassa med en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...