Nettbutiker, eBay osv (import at plastprod, kopositt mm)

Anbefalte innlegg

Kan først begynne med spørsmål om det finnes noen norske forhandlere/nettbutikker som selger carbonfiber og glassfiber duk, epoxy, støpeplast osv?

Jeg har funnet mange selger på eBay som fører alt jeg trenger, men det som går igjen er at de sender kun til USA og Canada. Noen av selgerne er det heller ikke mulig å kontakte for å spørre om de kan sende til Norge. Hva er årsaken? Er det noen restriksjoner på forsendelse av plaststoffer?!: klø :

Den ene forhandleren jeg har funnet på eBay som fører c/gf duk klarar ikke å svare på henvendelsene mine ang samlet frakt og har mangelfult sortement av resin.

Vet at det finnes muligheter for å opprette postboks adresse i USA som vidresender til Norge, hvem av disse har rimelige priser og gjør en god jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.installbay.no selger støpeplast, glassfiber, polyester osv iallefall :)

Se der ja, kom ikke inn på den sida når jeg prøvde i går :) Må nok ta en tlf iom at det var lite info om produktene, vet ikke om det er akkurat dems produkter jeg er ute etter.

Om noen har innspill på de andre spørsmålene er det bare å kjøre på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetcarrier fungerer veldig bra:)

A.J.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opprettet konto hos JC og har bestillt via eBay så får vi se hvordan det fungerer. Ikke noe plast eller kjemikalier denne gang. Det var mye advarsler og no-go på JC sine nettsider ang dette så jeg må prate med Tollen her i Norge før jeg bestiller denne type varer.

Bonusspørsmål ang JC: Får man beskjed når pakken har ankommet dem før den går videre? Kan man selv bestemme hva som skal følge pakken av papirer og hva det skal stå på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket med diverse butikker som driver med båt? Burde vel ha div glassfiber og tilbehør der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.