#1 Skrevet Januar 1, 2011 Hei Jeg lurer på en liten ting har en bekjent som sitter på en eldre audi 100 tror jeg det er med a6 karrosseri og det er en 2,5tdi. Kan jeg foreksempel bruke denne bakakselen på min audi a4 b5 1997 1,9 tdi? Skal finne litt mere ut om bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2011 Er ikke mulig å bruke diffen bak fra C4. A4 B5 har den lange diffen bak og A100/A6 C4 har den korte diffen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2011 Det er uansett ikke en eneste del i bakhjulsoppheng som går om hverandre mellom A4 og 100/A6 av eldre årgang annet enn muligens bremser og hjulnav, uavhengig av quattro eller ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2011 Ok takk for svar i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...