#1 Skrevet Januar 1, 2011 Noen som vet hva bensintrykkregulatoren sørger for på disse motorene? AAN ABY 3B 7A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2011 (endret) http://wiki.vwaudi-club.no/index.php/Motor_3B#Drivstoffsystem Er oppdatert info for ABY, ADU, AAN men ikke 7A. Bare bytt ut "3B" i linken med ønsket motorkode. Edit add: 7A er nå også å finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2011 Steinar; Alle de 4 motor-kodene ligger det teknisk hidden på i samletråden min. Der står jo bensintrykket. Men var kanskje noe mer spesifikt du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2011 (endret) Steinar; Alle de 4 motor-kodene ligger det teknisk hidden på i samletråden min. Der står jo bensintrykket. Men var kanskje noe mer spesifikt du tenkte på? Det burde jeg tenkt på...:o Men jeg skjønte ikke helt hvordan man henter filene fra file factoriy, må man registrere seg der? http://wiki.vwaudi-club.no/index.php/Motor_3B#Drivstoffsystem Er oppdatert info for ABY, ADU, AAN men ikke 7A. Bare bytt ut "3B" i linken med ønsket motorkode. Edit add: 7A er nå også å finne Se der ja, en kar av den sjeldne sorten, en som lager wiki Fant frem med link, og ved å søke på siste endringer. Men hvor finner man sidene om man navigerer fra hovesiden på wiki? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2011 [...]Se der ja, en kar av den sjeldne sorten, en som lager wiki Fant frem med link, og ved å søke på siste endringer. Men hvor finner man sidene om man navigerer fra hovesiden på wiki? Modell info -> Karosseri -> Motoralternativer -> motorkode Har ikke lagt så mye vekt ned i karosseri ennå, men har prøvd å fått ned Type betegnelsene og motoralternativer. Kunne kanskje ha laget en kategori for motorkode, slik at en finner de lettere. URLen er ivertfall "...wiki/Motor_MOTORKODE" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2011 Det burde jeg tenkt på...:oMen jeg skjønte ikke helt hvordan man henter filene fra file factoriy, må man registrere seg der? Trenger ikke registrere seg nei, men enig i at det er litt styr å få hentet ned filene. Derfor kunne jeg tenkt meg å fått litt server-plass av noen som driver med sånnt, slik at en fikk direkte nedlasting. Var det før på f.f. For å laste ned; Trykk på en link i tråden min. Trykk på "Click here to skip directly to the download link" i gult felt. Trykk på "download now". Skriv inn 2 ord. Trykk på Download now. Vent. Veldig mye styr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2011 Se der ja, en kar av den sjeldne sorten, en som lager wiki Fant frem med link, og ved å søke på siste endringer. Men hvor finner man sidene om man navigerer fra hovesiden på wiki? Det er en fin funksjon i verktøy menyen som heter "Lenker hit" Her kan du finne hvilken side som linker til den aktuelle siden. Arild: Kjempe jobb du har gjordt med å legge inn ting på wiki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...