Anbefalte innlegg

hvor får jeg tak i monovisker arm til min golf4.har alt annet.:):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan du jo strengt tatt lage selv, -det gjorde i alle fall jeg for mange herrens år siden :-) Henta en ekstra fra "høggern" for å få 2 stk visker-armer å gå ut ifra, sånn at jeg fikk laget en lengre og helt rett versjon.

... men ellers så har vel Bonrath disse? Fant den ikke på hjemmesiden deres nå, men kanskje det finnes noen brukte sett der ute?

Uansett: Har du tilgang til et sveiseapparat, så er det en relativt enkel jobb. Du må i hovedsak bare forlenge den armen som står rett på visker-motoren. Her kreves millimeterpresisjon for å få mest mulig viske-område på frontruta.

Den gamle viskeren fjernes, og samme kan du gjøre med alle linke-armene til den.

Det ser også finest ut om du sveiser til en "ny" visker-arm men det er strengt tatt ikke nødvendig, men vil gi det beste helhets-inntrykket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk ska du ha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.