#1 Skrevet Januar 2, 2011 Noen som har en venstre bremsecaliper fremme til min AUDI A4 B5 TQ 2000mod. ?? Eventuellt begge calipere nye, eller i god stand til en god pris...? Gjerne et upgrade kit viss noen har et billig sett liggendes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2011 Har sikkert 4stk fra 96mod liggende.. Er vel ikke helt usansynelig de passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2011 Tror også Thomas Volle har noe liggendes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2011 Har sikkert 4stk fra 96mod liggende.. Er vel ikke helt usansynelig de passer Er dei i BRA stand eller? mye rustne? gamle? Tror også Thomas Volle har noe liggendes.. Er han på forumet? Evnt.telefonnummeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2011 De har lakt på lager i maaange år så tilstanden er brukt å ikke nytt Gjør sikkert nytten sin.. Volle sine har vært på veien for ikke så lenge siden da om han har de enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2011 den venstre til han thomas volle stakk vell ej av med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2011 De har lakt på lager i maaange år så tilstanden er brukt å ikke nytt Gjør sikkert nytten sin.. Volle sine har vært på veien for ikke så lenge siden da om han har de enda. Da spørs det om det er samma type da? Har du peil på det? Er det noen forskjeller mellom modell, facelift, turbo eller quattro? Er vel fra turbo quattro dine også rekner jeg med? Pris du skal ha da i så fall.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 4, 2011 Da spørs det om det er samma type da? Har du peil på det? Er det noen forskjeller mellom modell, facelift, turbo eller quattro? Er vel fra turbo quattro dine også rekner jeg med? Pris du skal ha da i så fall.. ? du kan også bruke caliptere fra Passat 3B 1.8T.men om det må komme fra en syncro/quattro er jeg usikker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 4, 2011 du kan også bruke caliptere fra Passat 3B 1.8T.men om det må komme fra en syncro/quattro er jeg usikker på Jaa.. eller det.. Viss dem passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...