#1 Skrevet Mars 3, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2005 Den var litt skummel... Ingen som kan kjøre rundt i noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2005 Nå fikk vi batmanfølelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2005 Utdrag fra MTV 2026: "We are now broadcasting from planet earth, there former diktator, Darth Wader lives now. After he had lost the war against the rebels in the star wars, he was forced to drive along in a 1998 VW Golf since his brand new VW Starfighter was taken by the rebels... That he don't know, is that we have fiksed his car to fit his image as a former diktator and warrior. It's time for Pimp my Ride, hosted by Xzibit the 52 year old zapper" "Darth Wader, you're official been pimped" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2005 Det er faktisk det værste jeg har sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 3, 2005 Lakken var jo knallfet.. Marmor-aktig sak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2005 Å dra meg i greker`n. Noe så j$£%&g !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2005 Før jeg åpnet tråden syntes jeg der var noe ambisiøst å kalle noe for årets styggeste allerede tidlig i mars men etter å ha sett bildene må jeg si at du nok har en vinner her Per Men lakken var kul da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2005 Lakken var jo helt konge, men hva hjelper vel det da!!!!???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2005 hahaha... ka e det som feila folk egentli?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2005 Ser ut som bilen har en type allergi... Hoven og jævlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2005 Lakken var som flere allerede har sagt, RÅ! Dette MÅ være en utstillingsbil for stereo eller no..håper jeg! Minner meg litt om en Spansk SAXO jeg så i MaxPower for noen år siden. One word --> STØGG!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2005 Må være bolet opp på hestedop av østtysk opprinnelse den der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 3, 2005 Må være bolet opp på hestedop av østtysk opprinnelse den der.... Eieren går nok på noe enda sterkere vil jeg tru..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 3, 2005 Jacuzziprodusenten som har fritidsproblemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 3, 2005 Heyyyy. Det er jo samme kittet jeg skal sette på 90en min jo. Eller NOT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 3, 2005 Lakken var litt småfeit, det var felgane også, men resten kan man vel lure på om man skal kalle for bil eller romskip 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 3, 2005 fet lakk, MEN.... Houston, we got'a problem.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 3, 2005 Syntes bilen var kul jeg.... fått lakkert den helt svart med litt chrom på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 3, 2005 bilen kan registreres med 2 ekstra sitteplasser på skjermbrederne bak.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 3, 2005 Jeg tenkte på en ting når jeg så den bilen, hvordan i helvete skal han få bytte/ta av hjula på den der uten å ta av skjermene først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 3, 2005 Kjedelig hvis det er en bil som skal på veien å det subber,må være litt jobb å fikse opp igjen når det sprekker no i fronten på den "tuperware" styla saken der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 3, 2005 offfff nei nei nei. Noe så stygt! At noen gidder å legge ned så mye arbeid og komme opp med noe så stygt....... Grillen ligner jo litt på en hot rod grill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 3, 2005 Lakken var jo noe for seg selv, trodde først at den ikkje var ferdig lakket, men dengang ei... Uff!!! trist syn for Golf entusiaster må eg si.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 3, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...