Anbefalte innlegg

Hei.

Dama sin Golf 3 GTI 8v 92 mod fikk et stort problem på nyttårsafta.

Kom i en sving og plutselig føltes det ut som en felg løsnet, fikk skrudd til boltene, begynnte og kjøre litt, fortsatt vibrering.

Fortsatte litt til i max 20km/t, hjulene føles som vil hver sin vei, enkelte ganger låses hjulene (framme).

Når det blir svingt til høyre og skal ha rattet i 0 posisjon igjen kjenner du det er noe rett før som er totalt feil.

Tips mottas med takk:)

Har ikke fått bilen hjem, så hvis noen har noen lette og greie sjekk tips så bare skrik ut: vinke :

Det lager noen sykelyder ihvertfall hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audien min ble sånn når fjærbeins lageret gikk til helvete.. Da kunne man bruke demperen som hjulvisp i demperfeste. hehe. sier ikke att det må være det samme på golfen hennes, men verd og sjekke kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audien min ble sånn når fjærbeins lageret gikk til helvete.. Da kunne man bruke demperen som hjulvisp i demperfeste. hehe. sier ikke att det må være det samme på golfen hennes, men verd og sjekke kanskje?

Nå skal også legges til at høyre demper framme er så og si ødelagt ( justerbart) denne ligger og klunker og slår. Hun var litt uheldig og traff en kant, var mest demperen som fikk det pluss litt skjev vinkel på hjulet.

Men skal sjekkes opp.

Takk for tips.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På audien min virka det som om styringa "låste" seg innimellom, spesielt i rundkjøringer. og av og til kryss, samt att den ble gående og stikke noe innihampen.. kunne ikke fatte og begripe hva det kunne være ettersom det meste av forstillinga var byttet ett drøyt år tidligere. men fant fort problemet da den ble jekket opp og det var skikkelig slakk i fjærbeinslageret. Det viste seg att det var sprukket i 3..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.