#1 Skrevet Januar 3, 2011 Vi er en gjeng på Stjørdal som har leid lånkebanen Lørdag 15.Januar. Pris vil bli ca 350kr pr pers for og kjøre. Piggdekk er lov, men ikke ispigg. Det blir ikke bare VAG på dette treffet, men vi satser på å få til et ryddig og ordentlig treff likevell. Det er kun oss i kompisgjengen pluss VACN som blir invitert til dette treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2011 For de som lurer, så sattser vi på kjøring mellom 10.00 og 18.00 (da vi må beregne litt klargjøring og opprydding) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2011 Det er gode saker, prøve å komme meg innom detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2011 Tviler på at det blir noe kjøring for min del, men kommer muligens innom for å ta bilder hvis jeg har anledning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2011 VI må desverre forlate området 17.00, men skal vel rekke å få til litt morro fordi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2011 Kommer en tur jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2011 Skal ta meg en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 13, 2011 Kommer en tur med Quattron:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 13, 2011 glim gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 13, 2011 Kommer en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 14, 2011 80'n står med vann og oljelekasje og S6'n mangler ei dør og fangere. Men skal se hva jeg får snekret sammen i morgen Kan bli spennende, he he! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 14, 2011 Fikse ei dør så er du i boks:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 14, 2011 Fikse ei dør så er du i boks:p Usj! Lakkerer'n var ikke ferdig ennå med delene til døra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 14, 2011 hiv på ei 100 dør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 14, 2011 (endret) står ei komplettdør du kan lån oppi Selbu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 14, 2011 Ser ut som S6'n blir stående gitt.. Noen innherred som trenger co-pilot? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 16, 2011 Bilder? film? Fortellinger..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 16, 2011 var ikke så mye å fortelle trur jeg:) snøstorm, speilblankt, en del knust plast + mere. veldig mange snurringer.. det var vel oppsummert trur jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 16, 2011 Mange som plukka plast og slikt? Ikke bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 16, 2011 Mange som plukka plast og slikt? Ikke bilder? ja var en del som fikk skadet bilene. frontfangere og enkelte skadet siden på bilen i møte med brøytebarmen... En A8 og en Toyota trur jeg det var som krasjet. store skader så det ut som på A8'n. tok ikke noen bilder da det ikke var noe fotovær(snøstorm). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 16, 2011 Her er noen bilder. Som sagt, dårlig fotovær, så ble ikke så mange bilder og kvaliteten ble heller ikke så bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 16, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 16, 2011 Type44 var iallefall skikkelig godt representert! Var der med 90 quattro`n , men da jeg så forholdene på banen , fant jeg ut at piggfri dekkene mine ikke hadde noe der ute å gjøre Er vel for glad i bilen min til slikt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 16, 2011 (endret) hvem var det som kjørte i snøkanten/rekkverket foran meg på tur opp fra banen i høyresvingen? var en svart Audi 90 trur jeg: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 16, 2011 nei se dær ja! 2 bilder av v8`n å! ingen som filma noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...