#1 Skrevet Januar 3, 2011 Går det an å bytte hallgiveren bak kamdrevet uten å demontere hele fronten? Problemet ser ut for meg å stoppe i register dekselet, jeg har ikke turt å dra til for å løsne det. Ser bare to klips som dekselet er festet i, er det flere? Setter pris på alle tilbakemeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2011 sjekk denne linken her, den er fin fin. http://picasaweb.google.com/persing/CamPositionSensorReplacement# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 3, 2011 Midt i blinken. Tusen takk: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2011 Da har jeg bytta hallgiver. Men fremdeles ingen start I følge smjautotechnik: if the hall sensor fails when the engine is running, the engine will keep running and the ECU will use the reference sensor and engine speed sensor, but the ignition timing will be retarded by 6 degrees Hvordan kan jeg rette på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2011 Sikker på at det er hallgiver som er problemet ditt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2011 Da har jeg bytta hallgiver. Men fremdeles ingen start I følge smjautotechnik: if the hall sensor fails when the engine is running, the engine will keep running and the ECU will use the reference sensor and engine speed sensor, but the ignition timing will be retarded by 6 degrees Hvordan kan jeg rette på dette? det som menes med dette er at om bilen har først startet, og det trenger den både kam og veivsignal til, Så kan kam signalet dette ut men motor vil fremdeles fungere men den trekke tenningen tilbake, men stopper du motoren så starter den ikke igjen, den husker fasen og teller fra veien selv uten kam sensor såfremt den først har startet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2011 sjekket om pinnen i svinghjulet er bøyd, borte, brukket?? ta ut G28 og sjekk med, ved og dreie motoren til Ø.D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...