#1 Skrevet Januar 3, 2011 (endret) Lurer på hvordan jeg skal koble strøm til styringa av diffsperre. Enklest mulig med en vanlig bryter. Delenr på styringa er 893 919 173 Hva er numrene på pinnene i kontakta? Fargene på skjema stemte ikke helt med farge på ledningsnett.. pin 1 - Speed signal. Ikke så nøye med? pin 2 - jord pin 3 - 12v pin 4 - jorder lampe(lyser) når diff er innkoblet? pin 5 - når strøm kuttes aktiveres sperre? Trykkbryter? Hvilke pin er 1,2,3,4,5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2011 Speed signal er vel ikke så nøye med nei, dette vil bare kutte diffsperra når speedometeret bikker 25 km/t. Hvilket minner meg på, jeg må få klippa denne ledningen i C4-quattroen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2011 Noen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2011 Her ser du lettere hvordan pulsbryter E121(aktiveringsbryteren) er koblet. Hvilken bil er ledningsnettet fra da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2011 denne ledningen som du kutter for å ha konstant diffsperre, hvilken farge har den? hvor sitter den, og går det ann å bare sette en bryter på den, slik at det er mulig å koble den inn igjen ved en senere anledning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2011 Ledningsnettet og boksen er fra en rs2. Da klipper du den blå/hvite(?) ledningen under baksetet. Går vel ann å sette inn bryter ja. Er masse tråder om dette. Bare søk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...