#1 Skrevet Mars 3, 2005 Kan selvsagt skru av toppdekselet og sjekke, men jeg tillater meg å spørre jeg da... Er det mekaniske eller hydrauliske ventilløftere på min DX-motor? Jeg var sikker på at det var hydrauliske, men er blitt litt (les: veeeldig) i tvil. Noen som kan hjelpe meg med dette? PS! Jeg HAR søkt på forumet etter dette men fant ikke noe som ga meg svaret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2005 Hydrauliske løftere kom i 86 på golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2005 Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2005 Hydr. løftere kom vel rundt 1986 på de fleste VW/Audi med rekkefirer. Motorer med mekaniske løftere har 5 opplagringer på kammen, mens de for hydrauliske har 4 (den mellom syl. 3 og 4 mangler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2005 Takk for hjelpen, da konkluderer jeg med at jeg har mekaniske løftere...og at jeg har lært noe i dag også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...