#1 Skrevet Januar 4, 2011 Hei Noen som vet om noen som leverer flytende skiver (2delte) foran til S8 (345mm) og bak til A6 V8 330mm (06 og oppover) evt S6 v10? Evt til golf 5 R32 bak (310mm) Noen som har en god online katalog som viser størrelse, innpress osv på skiver til biler? Har sjekket brembo sin katalog, men de har ikke alle modellene jeg skal sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2011 Noe slikt? http://www.dba.com.au/5000-series 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2011 Jepp, akkurat slik, men de hadde ikke de jeg trengte. Skal sjekke om jeg gjerne får brukt framskiver fra s4 eller noe. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2011 Hei Noen som har en god online katalog som viser størrelse, innpress osv på skiver til biler? Har sjekket brembo sin katalog, men de har ikke alle modellene jeg skal sjekke Jeg pleier å bruke EBCs kataloger som referanse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2011 Fant den nå, den var jo enda bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...