#1 Skrevet Januar 4, 2011 Heisann. Bremsecaliper venstre bak på min A4 1.8TSQ henger litt. Hvor får jeg tak i overhalt eller ny caliper til en rimelig penge? Vet at NBS solgte overhalte calipere tidligere, men har sluttet med det nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2011 ring for eks Romnes.. Veldig grei pris å slikt. De tar den gamle i bytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2011 Er ikke vankslig å fikse calipern selv. Bare skru ut calipern, trykk på bremsen til stemplet plopper ut, å puss det med et fint pussepapir til det kjennes glatt ut, gjør det samme inni calipern. skyld delene med bremserens å la det tørke ut. så smetter du bare delene sammen igjen. støvmaska som sitter på stemplet pleier å være knotete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2011 Jeg kjøpte nytt caliper bak til rockebilen min (A4 B5) på Biltema for ca 700,- for ca et halvt år siden og det funker fremdeles greit.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...