#1 Skrevet Januar 4, 2011 Hei! Nu e d muli førr is kjøring på kosmovanne, akkurat nu e underlage litt humpat men bi likar. håpa den større bana bi brøyta i hælga:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2011 Så bra! Må vel hjem og se om jeg finner 90`en under all snøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2011 D må du;D du som kjørt den svarte i fjord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2011 D må du;D du som kjørt den svarte i fjord? Nei, det var en lokal helt som kjørte den tror jeg. Min er mer lilla. Tenkte og ta meg en tur på Lørdagen, er isen enda brøyta ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2011 okei:p ja, bei brøyta førledndag:) trur d bi bra forhold i hælga;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2011 Flott:) Da blir det kjøring Lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2011 Kjæmpe forhold i dag:D håpa e får ny coil t biln i kveld, så d bi kjøring i mårra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2011 Kjæmpe forhold i dag:D håpa e får ny coil t biln i kveld, så d bi kjøring i mårra;) Havna på sykehuset natt til i går, så blir dårlig med kjøring på meg desverre, men stiller sterkere neste helg:D Mulig jeg har en coil liggende, har du delenr på den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2011 ka farsken? fann en på delebiln;) ska møt t førstegangstjeneste i mårra, men håpa d bi snar visitt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 20, 2011 Mangla quattro desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 21, 2011 Blir det kjøring i helga?! Er sikkert godt med overvann dær nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2011 trur d ja. men just nu sett e på skjold å coopa i grønne klea:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...