#1 Skrevet Mars 3, 2005 Fikk en mail idag fra et av mine tideligere leverandører. De har begynt å levere styling til golf V. Synes at det var kjmpefint. Her er det noen bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2005 Superkul..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2005 Plastic fantastic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2005 nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2005 bak og på sidene var den kul, resten ble bare rart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2005 Var ikke så verst den der Hekken minner meg om noe annet enn Golf...Seat Ibiza eller no` ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2005 Skikkelig tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2005 Langt i fra det værste jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg syns ikke det så så værst ut, det eneste som så litt rart ut var utsparingen rundt tåkelysene, og rammene rundt hovedlysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...