#1 Skrevet Januar 4, 2011 Hei og godt nytt år! Akkurat kjøpt meg en GTI med defekt gearkasse. Finnes det noen grei måte å finne ut hvilken type/nummerering denner har, utenom å krabbe under og se? Er en 95modell. Understellsnr: WVWZZZ1HZTW220882 Kan man forresten finne ut av hvilket utstyr bilen kom med ved hjelp av understellsnr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2011 finn motorkoden din, husker ikke eksakt hva den er nå, men jeg byttet girkasse på min i fjor vår og da gikk det ut etter motorkode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2011 AGG står det i hvert fall på Mekonomen sine sider. På Bilxtra sine står det "2E, AGG , ADY , AKR" Så da får vi se når jeg tar over bilen. For alt jeg vet, kan det være samme kasse på alle fire kodene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 4, 2011 CHE er ihvertfall koden på min. Kan bruke kasse fra mk2 16v, da med litt annen utveksling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2011 Står AGG som motorkode i hvert fall. Er det en mulighet til å finne ut hvilken kasse som sitter på da? Har lest at gearkassekoden står på undersiden, og nå har jeg dessverre ikke mulighet for å titte under, da bilen står delvis vinterparkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2011 Står AGG som motorkode i hvert fall. Er det en mulighet til å finne ut hvilken kasse som sitter på da? Har lest at gearkassekoden står på undersiden, og nå har jeg dessverre ikke mulighet for å titte under, da bilen står delvis vinterparkert. Da prøver jeg igjen. Jeg er da temmelig sikker på at girkassekoden på din er den samme som på min, da bilene er "de samme" (95/96 modell mk3 gti med motorkode AGG). På min er girkasse koden CHE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2011 Haha, ops. Dårlig av meg. Trodde du mente at motorkoden din var CHE, og ikke kassekoden. Da sier jeg tusen takk for infoen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...