#1 Skrevet Januar 5, 2011 Hei noen som har koblings skjema eller kan beskrive hvordan man kobler en sportquattro luftmengdemåler opp mot en 20v turbo m motronic? sindre, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2011 Kanskje bosch kan hjelpe. Bare få pin out diagram til orginal og sport q lmm`en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2011 kikk på s2 forumet, der finner du no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2011 sportquattro lmm'ene jeg har vært borti har vært vanlige Bosch målere med akkurat samme kontakten på som både 3b/aan motronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2011 hei kikka på s2 forumet fant iike noe serlig, har du en link? kontaken er lik å passer men tror man må koble om noe eller lik motstand eller no.. forslag tas mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2011 Er vel verdiene i map'et ditt som må forandres om du setter på en slik en vel ? Er jo slik om en skal bruke Rs2 lmm på 3b/aan/aby hjerner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2011 hjernen min er til dette 420 mtm chip m orange dyser og sportquattro lmm,bare å koble til å starte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2011 Kjør på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 8, 2011 Samletråd for motorene: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167917 Ett minutts scanning i samletråden, mulig noen av disse de er av interesse? Hvis ikke, sjekk bedre i samletråden selv. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150416 - http://www.sjmautotechnik.com/troubl...ng/ecu20v.html (feilsøking på styring av motoren) - http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=101858 (grundig beskrivelse av sensorene) - http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=183145 (link til bilde av sensorer og motorstyring 3B) - http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=145326 (oversikt motornett S4 AAN) - http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1468080 (ECU pinout) - http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198200 (ledningsnett + diverse ved flytting av 20VT motor inn i annen bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 8, 2011 hjernen min er til dette 420 mtm chip m orange dyser og sportquattro lmm,bare å koble til å starte? Det vil eg tro, iom at hjernen er satt opp for å kjøre med SQ-lmm så skulle det ikke være behov for noe mer triksing på den fronten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2011 Der er visstnok noen motstander loddet på kontankten ved installering sikkert for å gjere ting litt vanskeleg, men desse står da igjen på min bil , så da er det fram med avbiteren snakkes sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 9, 2011 Det er ikke bare å sette på sport quattro og kjøre, mener det må pinnes om og inn med en motstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...