#1 Skrevet Januar 5, 2011 (endret) Hei. Noen som vet hvordan man koder markeringslys med VAS på 2009 Scirocco? Ingen på verkstedet her har vært borti det, så får spørre her.. Mvh Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2011 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2011 vwvortex?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2011 vwvortex?? er vel heller lite Scirocco på andre side av dammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2011 er vel heller lite Scirocco på andre side av dammen true:P men er vel noe brittiske jævlor der ( på siden altså) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2011 Det gjøres helt likt som på Golf. Har svart deg på mail også. Sitat av meg selv; Styreenhet 09, Centralelektronik. Koding, lang koding. Byte 07. Fyll inn hvor sterkt det skal lyse i prosent som desimalverdi. 20% er fint. Skriver du 20 som desimalverdi blir HEX-kodestringen på byte 07 endret fra 00 til 14. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2011 vwvortex?? er vel heller lite Scirocco på andre side av dammen true:P men er vel noe brittiske jævlor der ( på siden altså) Sett der. Det gjøres helt likt som på Golf. Har svart deg på mail også. Sitat av meg selv; Styreenhet 09, Centralelektronik. Koding, lang koding. Byte 07. Fyll inn hvor sterkt det skal lyse i prosent som desimalverdi. 20% er fint. Skriver du 20 som desimalverdi blir HEX-kodestringen på byte 07 endret fra 00 til 14. Så mailen din, tusen takk! Er dette i vas ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 8, 2011 Samme i VAS og VAG-COM/VCDS. Forskjellen er at i VCDS er prosedyren litt enklere beskrevet. I VAS må du bare fylle inn verdiene jeg nevnte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 8, 2011 Ble lys dette Litt usikker på om jeg vil ha litt mere styrke eller ikke enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...