Startsperre A4 b5, etter sett i orginal hjerne.

Anbefalte innlegg

En kompis fikk låne den chippa hjernen som sto i bilen min siden jeg ikke hadde bruk for den og hans var orginal. Så igår skulle jeg ha igjen hjernen, vi byttet tilbake hjerne så når han skulle starte så kommer startsperra på. Prøvde å sette i hjernen på nytt for å se at det ikke var noe dårlig kontakt, selvsagt hadde ikke dette noe å si. Når vi satt i min chippede hjerne uten sperre startet den med en gang uten noe problem.

Skal den reagere slik, eller har noe skjedd med tenninglåsen/nøkkelen hans så han får det kjente startsperre problemet på disse bilene? Noen som har vært borti noe lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slett erfaringsverdien via vag com. tar 1 min og wrom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med erfaringsverdi? sletta feilkoder på engine og immobilizer. Men det er vel helt feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17-Instrument ---> 10-Adaptation ---> CH. 00 ---> Trykk READ og deretter SAVE

Eventuelt om bilen din er en ~1996 eller eldre, så bruker du 25-immobilizer i stedet for 17-Instrument

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte bare å si at dette løste problemet med en gang! Tusen takk, men mått fjerne feilkoden føre jeg gjorde dette for at det skulle funke. Men problem løst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.