#1 Skrevet Januar 5, 2011 hei . har nå ny bil uten vacn skiltholdere og ingen klistremerker.. hvem skal jeg ha tak i for å få slike ? sku gjerne hatt noen stk... gjerne nr til den som jeg kan få tak i dette oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2011 skulle å hatt dette grunnet ny-bil-kjøp 1par skilt plater 3stk klirstremerker mvh Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2011 Audun Stokkan eller Tom Bakland her på forumet, eller så får dere tak i på vintertreffet den 12. Februar på Aspelund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2011 får bare vente til 12 feb da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 5, 2011 Hei. Om det er til "ny" typen skilt så er vi tom og holder på å prøve å få tak i fler fra klubben sentralt. Har en hel eske med gammel typen skiltholder. Merker har vi enda en del av. Om du vil ha tilsendt gammel typen så er det bare å si i fra. Send meg gjerne mail på audun_carlos@hotmail.com med adresse. Tlfn min er stengt før øyeblikket så er lettest å få tak i på mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 5, 2011 trenger ny typen;) tom sendte meg pm skal høre om han e på verkstede i morra, så skulle jeg vertfall få hentet merker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 6, 2011 Tror merkene er i boden min nå faktisk siden vi driver å pakker ned vwærkste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2011 hmm okei kan jeg komme og hente hos deg da? kjører taxi så ingen problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...