#1 Skrevet Mars 3, 2005 Har en kompis som kanskje skal bygge om til større bremser. Bruke calipter fra min delebil. Passer calipter fra ufo-bremser andre skiver fra Audi etc? Formoder at vi bruker 5x112. Bjørn Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2005 Ufo-calipter passer nok kun på Ufo-skiver 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2005 Ufo-calipter passer nok kun på Ufo-skiver Takk for info Kay!! Men dette var litt bittert da.. Hadde et lite håp på at andre skiver kunne brukes,selv om at dette er litt spesielt. Da får vi gå for 280mm og calipter fra 2.3 20V eller S2 bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2005 UFO-bremsene er 310 mm, så de er egentlig ganske greie i størrelsen.. S2/20v-bremser på 276 mm er jo betydelig dårligere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg har også ufo skiver på min bil. Bare møkka. byttet 3 ganger og kast i alle settene..... nå har jeg derimot fått tak fjærben/kalipper til S6, så nå går ufo møkka ut på sjøen Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg hadde ufo på 200'en og det var aldri problemer med de. Hadde en seanse med kast, men etter litt frem og tilbake viste det seg at det var ene calipteren foran som var kilt. Løsna den med hammer og skrutvinge og så var bremsene bra igjen. Minuset var at det ikke gikk å presse inn fett noen steder, så jeg regner med calipteren låste seg igjen (tror neste eier kjøpte ny). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2005 Jeg hadde ufo på 200'en og det var aldri problemer med de. Hadde en seanse med kast, men etter litt frem og tilbake viste det seg at det var ene calipteren foran som var kilt. Løsna den med hammer og skrutvinge og så var bremsene bra igjen. Minuset var at det ikke gikk å presse inn fett noen steder, så jeg regner med calipteren låste seg igjen (tror neste eier kjøpte ny). Aldri problemer her heller. Ser IKKE pent ut med ufo,men får bare være. Det beste er tross alt at det fungerer og at bilen bremser. Tenkte skulle bygge om fra 4-100 til 5-112 på en VAG bil. Litt langt fram i tid enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...