Anbefalte innlegg

Fjernlysene på min golf 4 har sluttet å fungere rett etter at jeg kjøpte den. Pærene og sikringene er hele. Men ser at alle lys sikringer har vært byttet tidligere da de ikke er orginale. Det rare er også at den blå lampa i dasjen som innisierer at fjernlysene er på lyser heller ikke. Har mistanke om at det er bryterene (som du skrur på fjernlysene, blink med). Andre forslag? Reele kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor fare for at dimbryter er defekt, virker lyshorn ? Er det spenning på sikring ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyshorn? Sideblinkerne funker på bryteren på rattet. Er spenning på sikring ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyshorn, når du drar hendel helt mot deg, hva skjer da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyshorn? Sideblinkerne funker på bryteren på rattet. Er spenning på sikring ja

Er jording ok ? Spenningen går rett fra sikring til pære, om der ikke er spenning til pære er det kabelbrudd.

Men i og med det går på hver sin sikring og kabling , tviler jeg på det er spenning på sikringene og vil tro dimbryter er defekt, lyshorn er vanligvis et annet kontaksett og kan fungere og kan brukes til å teste resten av kredtsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer ingenting når jeg drar hendelen mot meg. Ikkeno fjernlys som tenner og ikkeno blått lys i dasjen. Ville du bare prøvd å bytte hendelen ved rattet? Har ikke veldig peiling på elektronikk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det grøftlys på bilen? Fungerer de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skjer ingenting når jeg drar hendelen mot meg. Ikkeno fjernlys som tenner og ikkeno blått lys i dasjen. Ville du bare prøvd å bytte hendelen ved rattet? Har ikke veldig peiling på elektronikk:p

Først ville jeg målt om der virkelig er spenning på sikringene til fjærnlysa før jeg byttet noe deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.