Hvordan bliklyspærer er det på Golf VI med xenon lamper?

Anbefalte innlegg

Noen som klarer å finne ut hvordan pærer det sitter i blinklysa på en Golf VI med xenon lamper?

Fant ingenting på osram.no sin konfigurator.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PA46-GF40. Si ifra om du finner en oransje led-bulb da! Er også keen på det i blinkerne, men har ikke finne de ennå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit ikke hvordan plassen er i lykta jeg, men fant disse HER

Men det er oransj pære oem, eller er det slik hette i lykta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke plass til den der, liten oransje kuppel oem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. Da slår jeg fra meg ideen med å "fjerne" det lille oransje gjennskinnet som er i lykta. Så får jeg heller bare leve med det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du finner nok hvite pærer, men dårlig med oransje blinking da sikkert..jeg er mer keen på de raske blinkene fra leds jeg, samme med baklampene. Er jo ikke leds i ryggelys og blinklys..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet noe ryggelys pære i led? Er vel like bra ryggelys på Golf VI som på Golf V`n. Så må i så fall få tak i noe med litt krutt i: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i LED blinklyspærer, så nå er det oransje gjennskinnet i reflektoren borte : smil :

scaled.php?server=231&filename=262521101

Så kan man vel legge til at det sitter Philips Silver bulb i lampene fra originalt av, så er ikke noe vits i å handle dyre slike for å teste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.