#1 Skrevet Januar 6, 2011 Hei. Har kjøpt nye bærebruer til golfen min, og monterte de på bilen her om dagen. Men da viste det seg at den bolten som skal gå gjennom den bakre foringen ikke sitter fast i selve foringen. Bolten er M12, men det er masse slakk i selve foringen. Har ikke målt, men vil tippe foringen har en diameter på en 14-15mm. Så jeg sjekket litt på Vag-cat, og fant ut at det skulle være en hylse der. Fikk bestilt hylsen, men den er jo bare 0,5mm tykk, så det er fremdeles veldig mye slark på bolten gjennom foringen. Så mitt spørsmål er da: Skal det være slark på denne bolten gjennom den bakre foringen på bærebruen? Foringen er nr 4 på bilde, og hylsen nr 8. Hylsen er bestilt originalt på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2011 Det skal være slakk rundt bolten, men det er meget viktig at hylsa går gjennom traversen på begge sider slik at foringen ikke kan bevege seg. De foringene er ofte et helvete å montere. Jeg selv valgte å kaste foringene og slo inn et rør med samme ytterdiameter som foringen med 1,5 til 2mm gods. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2011 Så hylsa er lengre en selve foringen altså? Da skjønner jeg litt mer. Har ikke prøvd å montere de enda da jeg hele tiden har trodd at det har vert noe feil ett sted! Mange takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...