Golf VR6 1992 mod fusker og stopper

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjørte på vei ned mot Stavanger fra horten da bilen køddet og stoppet nesten i Larvik. Da var bare kabelen til bensinpumpa løs. Fikk satt sammen denne igjen og satte fart mot Stavanger igjen. Etter rep. så gikk bilen normalt, men noen ganger når jeg kjørte med jevn gass så virket det som den surna og den begynte å kødde og ville stoppe. Men når jeg pumpa litt på gassen og girte ned, gassa på og kjørte den litt hardt så gikk den et stykke igjen. Da jeg var ca 10 mil fra Stavanger så begynte den med det igjen, bare verre. Den startet og fuske og stoppet nesten. Jeg rulla inn på sia og satt den i første, men den hadde ingen krefter og klarte ikke og dra bilen. Lyden i motor hørtes nesten ut som at den ikke gikk på alle sylindrene. jeg hadde den i fri og jokket litt på gassen og strevde med å holde turtall og til slutt så stoppet den. Prøvde å starte med lite hell. Ventet 5 min og fikk startet igjen med samme lyd, men nå klarte jeg å holde den på tomgang. etter 1 min ca på tomgang fikk jeg den til å gå normalt igjen.

Noen som har hatt lignende?

Bor i Stavanger, noen i nærheten her som har peiling? er fattig student så alle ting hjelper :)

Takker for svar :)

Mvh Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hører godt om bilen bare går på 5 syl. Men den skal greie å gå på tomgang på 5 syl uten at den stopper egentlig. Gjorde iallefall min vr6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk at motoren har skikkelig jord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal sjekke dette imorgen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket idag. Dette så bra ut. Merker bilen er rar selvom ikke den slår seg helt vrang ...:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.