#1 Skrevet Januar 6, 2011 (endret) noen med erfaringer fra disse? brukbar, samt den filmen de bruker Johnson Window 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2011 noen med erfaringer fra disse?brukbar, samt den filmen de bruker Johnson Window Bilglass Tromsø anbefales! Har hatt 3 biler der med perfekt resultat! Dyr er dem heller ikke! http://bilglasstromso.no/ PS: Skifter navn til Hurtigruten Carglass den 10.Januar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2011 den er grei:) Skal gjøre et besøk der da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2011 ring direkte til Tor Marius som legger film på Bilglass Tromsø, 90 02 92 17 han er på kurs denne uka, men er tilbake neste uke ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2011 Takker, noen formening om pris hos de? gjelder fra b-stolpe og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2011 om jeg ikke er helt borti helvete så tar han kanskje 1000,- pr rute. men ring han og avtal, så slipper jeg å lyve... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 14, 2011 Han snakket om 3-4 tusen for hele min bil:) Så er ikke særlig dyrt! Min blir sendt dit mot sommern! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2011 Gi beskjed om resultatet da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...