Anbefalte innlegg

Som topic sier så vil ikke S4'en starte.

S4'en vinterlagres i garasje som holder behagelige 25'C. 3 uker siden fulladet jeg batteriet, tok en rolig kjøretur der jeg kjørte bilen varm, sjekket lufttrykk og alt slik seg hør og bør når en vinterlagrer bilen.

Idag skulle jeg klargjøre den for morgendagen, men bilen vil ikke starte. Har dratt den mange ganger på starteren, det går helt fint, men den vil rett og slett ikke fyre. EPC lyset forsvinner som normalt etter noen sekunder ved "kjidning."

Eneste feilmelding jeg fikk var på olje. Men der er fordi garasjegulvet heller litt. Noen andre feilmeldinger har jeg ikke fått.

Laderen på pc'en jeg har VAG-COM på er ødelagt så jeg får ikke lest av feilminnet ikveld, men lurer fremdeles på om noen har noen tips? Da jeg skal på langtur imorgen og da gidder jeg ikke bruke vinterbilen. : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynn med d enkleste,ta ut pluggene og gjør dem reine evventuelt kjøp nye,har vert bort i dette sjøl,og da startet den lett etter pluggene blei skiftet;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

få lest ut feilkoder så er det mye lettere, men du kan sjekke om du får bensin i fuelrailen da.

Vært borti noen bensinpumper som har gått på disse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd alle nøklene. Bilen gikk jo feilfritt her tidligere. PC'en jeg har VAG-COM på er boss, så jeg får ikke lest feilkoder enda, portable VAS'en til lokale Møllern hadde ikke god nok batterikapasitet fikk jeg beskjed om da jeg spurte de.

Skal sjekke plugger og fuelrail over helga...

Er sikkert bare en filleting! Håper jeg på da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.