195/45 15, 8" med ET 15 på mk2 Gti

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe et sett OZ racing vega med denne dimensjonen. Noen synspunkter på hvordan dette vil bil på orginal mk2 gti med standard skjermbreddere?

 

 

Bilen skal kun senkes moderat og skal i utganspunktet fremstå som 100% orginal utover senk og felg.

 

Takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00016.jpg

 

Dette er med Scmidt ML 8x15 med 185/40 federal dekk ET20. Er kraftig modifisering av hjulbuer. Men detter var ved heftig senk.

 

Oppdaget nå at det var en MK2.... Da er det mye bedre plass!!!!!!!

Kan fjenere bilde vis du vil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida, bare la det ligge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x15 ET22 med G60-breddere bak, dekkdimensjonen er 185/45:

IMG_0061.jpg

 

IMG_0060.jpg

 

IMG_0062.jpg

 

Er vel kanskje 1-1,5cm breiere disse bredderne her enn vanlige.

 

Her er det originale breddere og 8x15 ET22 spacet ut til ET02, med 195/45 dekk (beklager dårlige mobilbilder):

22112010864.jpg

 

22112010865.jpg

 

Med moderat senk burde det gå uten noen nevneverdige problemer med 8x15 ET15 under originale skjermbuer. Skal det senkes noe særlig mer enn 60mm vil jeg tro du må legge inn profilen på skjermen litt for å få det til å gå klart uten at det subber. Men om du valser lett burde det kunne gå temmelig lavt før du får noen problemer med subbing:)

 

Hva slags type senkesett skal du ha - justerbart eller vanlig? Og hvor lavt har du tenkt å ha det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00016.jpg

 

Dette er med Scmidt ML 8x15 med 185/40 federal dekk ET20. Er kraftig modifisering av hjulbuer. Men detter var ved heftig senk.

 

Oppdaget nå at det var en MK2.... Da er det mye bedre plass!!!!!!!

Kan fjenere bilde vis du vil

 

Kult! 185/45 15 mener du sikkert... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som det er mine x-OZ du skal kjøpe..:)

 

Sånn så det hvertfall ut når jeg hadde dem på min jetta II (framhjulet der heller litt utover på toppen men det kom inn igjen etter en 4-hjuls kontroll):

 

DSC_0106.jpg

 

 

Og ellers ligger det en god del bilder av de hjula på jettan min på endel av de 3-4 siste sidene i tråden min om jettan..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nesten ut som det er mine x-OZ du skal kjøpe..:)

 

det er dine gamle jon christer;)fant ut at jeg heller skulle finne meg et sett rm i brukbar stand og restaurere dem,da får jeg bredden og fargen jeg vil ha,nesten for galt å demontere oz'ene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.