Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har kjøpt meg en VW amarok, har dog ikke fått bilen enda, kommer i januar/februar.

 

Men saken er den at jeg lurer litt på hvilke sommer felger jeg skal ha på bilen.

 

Har sett litt på miky thompsen hjul med mud dekk. viss det ikke blir den typen hjul så har jeg ikke lyst på større en 19" skal heller ikke ha lavprofil dekk, da det er nokk dekkstøy i bilen fra før av. (har en demobil på lån nå)

 

Så, spørsmålet er om folk her inne har noen forslag til felger?

Bilen er svart, så tenkte på mørke felger med rød kant eller noe i den duren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Har kjøpt meg en VW amarok, har dog ikke fått bilen enda, kommer i januar/februar.

 

Men saken er den at jeg lurer litt på hvilke sommer felger jeg skal ha på bilen.

 

Har sett litt på miky thompsen hjul med mud dekk. viss det ikke blir den typen hjul så har jeg ikke lyst på større en 19" skal heller ikke ha lavprofil dekk, da det er nokk dekkstøy i bilen fra før av. (har en demobil på lån nå)

 

Så, spørsmålet er om folk her inne har noen forslag til felger?

Bilen er svart, så tenkte på mørke felger med rød kant eller noe i den duren :)

 

Orker ikke søke (:)), men hvis du legger ut orig.dimensjon så blir det lettere å synse litt om hva som kunne passe av felg og dekk.

 

Ok fant det på vw.de, orig.dim er:

 

6,5x16 med 245/70 16

8x17 med 245/65 17

7,5x18 med 255/60 18

8x19 med 255/55 19

 

Svære hjul på denne mao, 55 profil er jo ikke akkuat lavprofil, men er jo greit å ha litt dekk som beskytter felgen på en slik nyttebil. Hva med 20 tom med 255/50 20?

 

Bare for de som filosoferer over hva det kunne vært plass til av hjul så fortsetter jeg lista :)

 

20 tom med 50 profil dekk

21 tom med 45 profil (sikkert rimelig ukurrant dim.)

22 tom med 40 profil

23 tom med 35 profil

24 tom med 30 profil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orker ikke søke (:)), men hvis du legger ut orig.dimensjon så blir det lettere å synse litt om hva som kunne passe av felg og dekk.

 

Ok fant det på vw.de, orig.dim er:

 

6,5x16 med 245/70 16

8x17 med 245/65 17

7,5x18 med 255/60 18

8x19 med 255/55 19

 

Svære hjul på denne mao, 55 profil er jo ikke akkuat lavprofil, men er jo greit å ha litt dekk som beskytter felgen på en slik nyttebil. Hva med 20 tom med 255/50 20?

 

Bare for de som filosoferer over hva det kunne vært plass til av hjul så fortsetter jeg lista :)

 

20 tom med 50 profil dekk

21 tom med 45 profil (sikkert rimelig ukurrant dim.)

22 tom med 40 profil

23 tom med 35 profil

24 tom med 30 profil

 

takk for hjelp :D har ikke så fæl peiling på felg, så er greit og få litt hjelp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.