#1 Skrevet Januar 6, 2011 har audi noen elektriske dumpventiler som er standard åpen? eller elektrisk uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2011 Har jeg aldri hørt om, hva skal du med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2011 Det eneste jeg kan tenke meg du kan bruke, er ventilene som brukes til å slippe luft forbi målespjeldet på K- og KA-Jetronic når bensinkutt kobles inn. De ser omtrent ut som en elektronisk styrt dumpventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2011 tfsi motorene har el-avlastningsventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2011 en bekjent av meg som har tenkt å bruke noe sånt på en *kremt* mercedes motor, kompressor motoren til mercedes har en funksjon som gjør at kompressoren ikke brukes når man ikke gir på, og det originale spjeldet kan ikke brukes siden motoren ikke sitter i bilen den kom fra ;-) så han trenger ett elektronisk ventil av noe slag som LUKKES når den får ett signal er dette noe spjeldet fra tfsi kan brukes til?? og er det noen som har ett delenr til dette isåfall? eller enda bedre har ett liggendes? ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2011 spesiell kompressor, skal jo være koblet rett på veiven vanligvis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2011 er det, men er med magnetclutch, uansett så bare undersøker jeg for han ;-) han ville fortsette og ha funksjonen for å få en mer økonomisk motor vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2011 TSI TFSI avlstningsventilene er mere et stempel enn et spjeld. Hvordan den åpner bestemmes helt av hvordan den kobles. Legger ved bilde. Tror ikke det er en enkel sak å få til å passe til det du tenker på her men.. den er i allefall elektrisk styrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...