#1 Skrevet Januar 6, 2011 hei skulle låse opp bilen min istad og mår jeg da skulle trekke ut nøkkelen så ble hele låsesylinderen med nøkkelen ut. Noen som har peiling på om enn må skifte hele låsekassa eller om det går ann og få låsesylinderen på plass igjen uten alt for mye banning og herjing inni døra ? Mvh. Lars Fredrik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 6, 2011 ikke skyt meg hvis jeg tar helt feil her men sitter det ikke en låsering på baksia av denna? sikker rusta bort ellernoe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2011 jeg titta litt i familiealbumet og det ser ut som du trenger delenr N 0124111. hvis du har tilgang til etka så står det på bildeside 837-00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2011 (endret) Er en slags låsering bak der ja. En halvsirkel med en tapp for å vri den i lås. Men kan ikke huske at den kan komme ut igjennom dørhåndtaket.. Edit: Det er for å låse av håndtaket mot sylinderen jeg tenkte på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 6, 2011 Og bare til opplysning, så blir det nok en del banning for å komme til denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2011 ante meg det var en slags låsring eller noe som har sagt hade bra og takk for seg får vel bare krype til korset og rive ut det som må til for og få det til at. kan fint sette låsesylindern inn i hullet fra utsia nå og få den ditt den skal,men den tar ikke tak men regne med låseringen fikser det og. får ringe møller på mandag da og bestille delen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2011 En ny låssylinder koster veldig lite, og gir du de en reservenøkkel, så bygger de den om for deg. Kan jo være like greit å bytte og mulig du må det og rett og slett bare for å få tak i låseringen. Men vær obs, etter modellskifte eller noe så finnes det to forskjellige typer, se til at den du får er lik i bakkant som den som datt ut, ellers får du ikke festet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2011 får levere den jeg har løs nå da bare og spør om møller kan fikse en ny med låsering til meg peiling på om alt inne i døra må ut eller ? så bare igjennom hullet i døra istad og så rett igjennom hele låsekassa. kan hende enn klare og lure på låseringen uten og demontere for mye hadde vært gull det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 7, 2011 Jeg husker ikke helt, men tror du må være ganske smidig skal du klare å få den på i blinde oppi der, de gangene jeg har gjort noe med låskassen har jeg delt døren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 7, 2011 Jeg har akkurat byttet låsekasse på min og overhalet sylindere i samme slengen...ikke ille jobben Ta av deksel på håndtak og skru ut to skruer der.' i vær ende i toppen av dørtrekk sitter det to også. ta ut døråpner og koble denne av vaieren(ta av deksel som sitter foran den og skli åpner framover) løft så hele dørtrekket rett opp. sett den til siden så mye du klarer. så er det vindu med heis denne er festet med 4 skruer 2 på vær side en oppe og en nede da er hele heisen løs. bare å lirke litt opp og ned og side veis så løsner den på et vis løftet den bare såpass vekk til at jeg kom til det jeg skulle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2011 okei, det hørtes da ikke så verst ut kompis med dørtrekket etter at ei monterte nye høyttalere i sommmer får fikse ny sylinder/låsering og ta det en kveld til uka. takk for all hjelp folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...