#1 Skrevet Januar 7, 2011 Har i den senere tid hatt problemer med at sensor på høyre bakdør ikke registrerer døren som lukket. Noen som vet hvor sensoren ligger, slik at jeg kan få sjekka denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2011 Ingen som har peil hvor denne sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2011 Helt sikkert i låsekassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2011 Man må mao av med hele dørsida for å komme til denne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2011 Ja du må dessverre det. Den sitter i låsekassen, du klare så vidt å lirke den ut uten å ta ut vidusrammen. Sinnsykt trangt men det går. Følg linken under så finner du en mikro bryter du kan bytte med https://www.elfaelektronikk.no/elfa3~no_no/elfa/init.do?toc=20355#toc=20356; Så slipper du å kjøpe ny låsekasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2011 Takker! Hvilken av dem trenger jeg i så fall (Var ikke direktelink til spesifik bryter)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2011 Akkurat nå husker jeg ikke, jeg tok mål av min og sammenlignet med de, og kjøpte den som var nermest (mener den var identisk) Så må du lodde på ledningene og fylle på med noe silikon. Men dette ser du når du får demontert låsekassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2011 På min gamle A6 fant jeg dårlige loddinger i kretskortet på låsekassen på 2 av dørene. Loddet på nytt på disse punktene og alt fungerte igjen! Hvis du ser nøye ser du at det har sprekt rundt lederen i loddingen. Hvis det er samme feil da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2011 Får skru ting litt i fra hverandre og ta en titt. Nå vet jeg iallfall hvor jeg må lete. Takk for gode tilbakemeldinger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2011 Funnet ut noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2013 hvordan gikk det med dette problemet ? tror jeg har samme problemet selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...