Problemer med sensor i høyre bakdør A6 4B

Anbefalte innlegg

Har i den senere tid hatt problemer med at sensor på høyre bakdør ikke registrerer døren som lukket. Noen som vet hvor sensoren ligger, slik at jeg kan få sjekka denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peil hvor denne sitter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert i låsekassa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må mao av med hele dørsida for å komme til denne da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! :) Hvilken av dem trenger jeg i så fall (Var ikke direktelink til spesifik bryter)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå husker jeg ikke, jeg tok mål av min og sammenlignet med de, og kjøpte den som var nermest (mener den var identisk) Så må du lodde på ledningene og fylle på med noe silikon. Men dette ser du når du får demontert låsekassen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle A6 fant jeg dårlige loddinger i kretskortet på låsekassen på 2 av dørene. Loddet på nytt på disse punktene og alt fungerte igjen! Hvis du ser nøye ser du at det har sprekt rundt lederen i loddingen. Hvis det er samme feil da.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får skru ting litt i fra hverandre og ta en titt. Nå vet jeg iallfall hvor jeg må lete. Takk for gode tilbakemeldinger! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk det med dette problemet ? tror jeg har samme problemet selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.