Hvor kjøpe midtarmlene - Audi A4 B5?

Anbefalte innlegg

Har søkt litt og funnet ut at det er flere forskjellige typer feste for disse midarmlenene. Er på utkikk etter et til min A4 98 mod sedan. Lurer på om noen har noen anbefalinger på hvor jeg kan få kjøpt et som passer, evt noen til salgs her på forumet?

Har funnet et på ebay, men som sagt, litt usikker på om festene passer:

http://cgi.ebay.com/AUDI-A4-B5-Centre-Armrest-Black-leatherratte-/140454205676?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20b3b918ec

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som har ettermontert midtarmlene på sin Audi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gjort det. Det letteste for deg er å finne en brukt på finn.no/ forumet eller på høgger, så trekker du eventuelt opp igjen armlene om det er nødvendig :) Da får du med festet og alt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte en slik en på ebay, bare med stoff jeg.. enneste jeg måtte gjøre var å demontere midtkonsollen å bor et hul til festet :) gjort på 6-7 min :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte en slik en på ebay, bare med stoff jeg.. enneste jeg måtte gjøre var å demontere midtkonsollen å bor et hul til festet :) gjort på 6-7 min :)

Ok, kjøpte du det som står med fargen "black" på ebay? Hvordan var det på fargen isåfall? Var det som avbildet, eller litt lysere? Jeg har en mørk gråfarge på interiøret... Sett flere andre her på forumet, som har fått en litt annen farge enn det som har vært avbildet på nettet.:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpt i grått stoff fra ebay, er veldig lys, så passer ikke helt med resten av interiørt som er mørkgrått, så kjøpte et til i svart, men syns ikke dette passet så veldig mye bedre inn, så det lysegrå står fortsatt.

På feste som fulgte med hos meg var det to hull som stakk litt ut i hekken på feste, disse passet med fester i midtkonsollen. Ser på bilde av det du har sett på at det er helt flett, men løses vel fort med å borre opp hull.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, kjøpte du det som står med fargen "black" på ebay? Hvordan var det på fargen isåfall? Var det som avbildet, eller litt lysere? Jeg har en mørk gråfarge på interiøret... Sett flere andre her på forumet, som har fått en litt annen farge enn det som har vært avbildet på nettet.:/

husker ikke i farten men var akkurat samma farge som var på bildet jeg fikk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.