Anbefalte innlegg

Hjulbuene på begge framskjermene mine har begynt å få bobler i lakken, på den ene siden har lakken flasset av.

 

Noen som har de samme erfaringene, er det en svakhet på disse bilene?

 

Noen som har tips til utbedring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

svakhet på alle a6 98-04

dra til møller da de tar en takst opp til vurdering og du vil i 99% av tilfellene få dette dekket. Gjorde dette på min 2000mod for noen mnd siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er i hjulbuene skylder de ofte på steinsprut. Men vær litt hard, så får du det sikkert dekket:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at taket på en A6 som er registrert desember 2000 har fått slike bobler nå, langs kanten på siden på begge sider.

 

Hva tror dere møller sier til det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres lovende ut :)

 

Da skal jeg ta kontakt med Møller. Håper jeg får det dekt også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at taket på en A6 som er registrert desember 2000 har fått slike bobler nå, langs kanten på siden på begge sider.

 

Hva tror dere møller sier til det?

 

ingen problem.. Hadde min inne til rustgaranti som sagt på skjermene foran, da oppdaget de bobler i taket som de tok samtidig.

Må være angrep fra innsiden og ut, ingen ytre påvirkning som f.eks du er selvforskyldt i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine er kav råtne ,spurt på møller om nye skulle få svar nå i januar ellere er bilen strøken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått svar fra Møller. Årsaken til skaden er mest sannsynlig at det kommer småstein/skitt mellom lokariskjermene og skjermen som da fungerer som sandpapir. Sinken slipper til slutt og det begynner å ruste. Det er det de sier på Møller ihvertfall. Begge skjermene mine er opplakkert etter tidligere skader, men fikk heldigvis dekt bytte av begge skjermene på garantien :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.