#1 Skrevet Januar 7, 2011 Kan noen hjelpe meg? Har nettopp kjøpt meg en A6 avant 4F 2007 modell. Mitt spm er: Kan jeg bytte frontlyktene med de nye frontlyktene med LED? Passer de på min bil? Karosseriet er jo det samme, men er usikker på om det er litt forskjell i str på lyktene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2011 Hei Grattis ed ny bil Se min side,så ser du hva du er på jakt etter: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=179792 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2011 Takk for svar. Har lest tråden din nå og fått de svarene jeg vil ha. Må bare si at at bilen din har blitt utrolig fet... Blir min en brøkdel av den så blir jeg fornøyd. Første jeg skal gjøre er å kjøpe den S6 grillen... Den gjorde mye )))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2011 Lykke til med moddene:) Skal ikke så mye til å få en fet bil av disse 4f. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...