#1 Skrevet Januar 7, 2011 Hadde for ca et halvt år siden problem med at bilen ikke ville starte rett etter at den ble stoppet. Ikke antydning til gnist, kunne kinne på den mange ganger før den plutselig startet. Nå har problemet kommet tilbake igjen. Har skjedd to skjedd tre ganger de siste dagene. Legger merke til at bilen går i nødmodus når dette skjer, og den starter helt plutselig uten videre igjen, så jeg vil tippe på at dette er en hallgiver eller kamsensor av noe slag. Noen som har vært borti dette før og vet hvilken del som er defekt, evt hva den koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 7, 2011 har hatt noe lignende problem på min, bilen min stoppet helt plutselig og fikk ikke start igjen. fikk start etter en stund men dah kom EPC lampa fram og den gikk på høy tomgang, merket ikke noe at den gikk i nødmodus, bilen hadde samme draget osv som før den stoppet. her er det jeg fikk t svar i min tråd: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=201003 jeg fikk lest av feilkoder med vagcom å fikk opp følgende : 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal P0321 - 008 - Implausible Signal - Intermittent hadde noen andre feilkoder men de hadde i hovedsaken med at bilen er lettere modifisert motormessig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...