#1 Skrevet Januar 7, 2011 På utkikk etter en "partner":) Ikke spilt mye squash, men en del tennis. Så nivået mitt ligger kanskje på 5 på en skal fra 1-10: rolleyes Anyone? Og spar dere for kommentarer, selv dere som kjenner meg og vil slenge med leppa! Kom dere ut og tren før dere åpner kjeften:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2011 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2011 Ja er det liksom god trening eller? Er det lov med taklinger og slikt? I såfall vil jeg ikke være med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2011 Jeg er med! Ligger nok på omtrent samme nivå. Spilte en del tennis for maaaaange år siden og noe squash for ikke sååååå mange år siden. Burde holde ut et kvarters tid i hvert fall tenker jeg...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...