#1 Skrevet Januar 7, 2011 Hei, kan noen hjelpe meg med å finne hvilke S-line front vil passe til min Audi A3 sportback 2005 modell? Hadde planer for 4-5 måneder siden å skaffe meg S-line frontfanger men ble mye surr og utgifter ettersom jeg flyttet for meg selv.. Trenger også grill som passer da... Men har sett at noen s-line fronter ikke passer pga. lyktene.. .. Finn gjerne en finn.no annonse.. som jeg da kan vise til møllerbil, slik at jeg får bestilt riktig s-line fanger.. ettersom de trenger skilt nr for å finne ut hvilke deler som passer ;-) Takk på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2011 Bump, eller hva det heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2011 Du har ikke xenon ser jeg, så du skal bestille fanger uten hull for spylerdyser... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26302192 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2011 Du har ikke xenon ser jeg, så du skal bestille fanger uten hull for spylerdyser... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26302192 skal vel strengt tatt ha fanger med hull for spylerdyser da dette er standard på alle norske biler og hun har dette fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2011 skal vel strengt tatt ha fanger med hull for spylerdyser da dette er standard på alle norske biler og hun har dette fra før I stand corrected.. Trodde det kun var biler med xenon som skulle ha dette... Husker iallefall min A3 uten xenon Ikke hadde spylerdyser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2011 Skjekket med møller ang s-line frontfanger i dag. De skulle ha 4359.-for fanger,så kommer tåkelys deslene utenom. Fikk 10% avslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...