Anbefalte innlegg

Hei, kan noen hjelpe meg med å finne hvilke S-line front vil passe til min Audi A3 sportback 2005 modell?

Hadde planer for 4-5 måneder siden å skaffe meg S-line frontfanger men ble mye surr og utgifter ettersom jeg flyttet for meg selv.. Trenger også grill som passer da... Men har sett at noen s-line fronter ikke passer pga. lyktene.. .. Finn gjerne en finn.no annonse.. som jeg da kan vise til møllerbil, slik at jeg får bestilt riktig s-line fanger.. ettersom de trenger skilt nr for å finne ut hvilke deler som passer ;-)

 

Takk på forhånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump, eller hva det heter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal vel strengt tatt ha fanger med hull for spylerdyser da dette er standard på alle norske biler og hun har dette fra før

 

I stand corrected.. Trodde det kun var biler med xenon som skulle ha dette... Husker iallefall min A3 uten xenon Ikke hadde spylerdyser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjekket med møller ang s-line frontfanger i dag.

De skulle ha 4359.-for fanger,så kommer tåkelys deslene utenom.

Fikk 10% avslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.