#1 Skrevet Januar 8, 2011 Hei Skal bytte reg reim på en 1.9 tdi a6 03mod. så sitter og skal bestille deler fra norskbildelesenter, dette er delene jeg kommer på i farta. Er det noe mer jeg trenger? -Registerreim, sett, 1.9TDi Pumpedyse Settet består av registerreim,løpehjul,strammehjul og vannpumpe. -Frostvæske, Rød G12 4L konsentrat -Olje, motor For VW/Audi bensin og dieselbiler (Ikke V6 TDI) Tilfredsstiller normene 505 01, 502 00 og 505 00 til VAG. også lurer jeg på om det er noen som har tegning på reg reim, "innstillinger" merker på hjul osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2011 Få tak i de 4 boltene til reimhjul veiv. Disse er av myk kvalitet, tåler ikke å åpnes så mange gang. Bruk bare korrekturlakk du så er du i havn. Er merke i plata mot reimhjul veiv, er også merke på plata bak kamhjul mot registerdeksel. Ideelt sett bør du ha låseverktøy på veiva da du kan løsne kamhjulet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2011 Simring på veiva og simring på kammen er smart å skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2011 takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...