#1 Skrevet Januar 8, 2011 (endret) "> " /> Noen som vet hva felgene på den hvite passat sv. 0:22 i filmen heter? Vet Rotiform har noen lignende; VCE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 8, 2011 Det er sikkert orginale A8 felger. Meget like iallefall. Eventuelt TSW Holsten, de er ganske like bare med deksel over bolthullene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 8, 2011 Det er originale A8 felger ja, og så er de polert. Originalt har de en mattere overflate, mulig de er lakkert i sølv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 8, 2011 Thanks! ...synes de felgene kan være veldig riktige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 10, 2011 filmen funker ikke lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 10, 2011 Thanks! ...synes de felgene kan være veldig riktige. Sjekk mk5 tråden min: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2011 filmen funker ikke lengre Snålt, funka jo i går. Jeg er ingen pc-smarting, så fikk ikke til å ordne det. Men her er ihvertfall linken: http://www.vimeo.com/15829798 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2011 Der ja Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 10, 2011 Audi Gullideckel tror jeg felgene heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 10, 2011 Audi A8 W12 felger dette ja.. Levert som tilbehørfelg til andre A8.. Smidde kvalitet felger. 8x18 et48. Ikke ofte til salgs i Norge.. Har slike på S2n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 10, 2011 Nice bilde! Bling bling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...