Hvilket materiale er RS2 calipperbrakettene bak laget av?

Anbefalte innlegg

Er dette alu?

Delenummer 8A0615411 og 8A0615412

Disse på bildet. (er org sølv men er her lakkert svart ser det ut som).

RS2braketter.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg knakk av ene min så var metallet ganske frynste så jeg syns det ligna på spøpegods el.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg knakk av ene min så var metallet ganske frynste så jeg syns det ligna på spøpegods el.!

Har vært inne på tanken jeg også. Men prøvde å sveise den i går. Slipte reint, forvarmet den og prøvde bare med vanlig mig apparat men sveisen beit ikke i det hele tatt akkurat som på alu. Den er ikke magnetisk, husker ikke helt om støpegods er magnetisk jeg? Mener å ha sveist støpegods før med vanlig mig og det har fungert helt ok egentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støpegodt av alu da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er i støpt aluminium.. knakk på min når de prøvde å sette i nytt hjullager, så den tåler ikke allverdens denne plata her, ganske sprø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er i støpt aluminium.. knakk på min når de prøvde å sette i nytt hjullager, så den tåler ikke allverdens denne plata her, ganske sprø!

Ok, det forklarer jo det meste. Er bare sprekk i min som jeg hadde håpet på å få sveist. kanskje mulig å få tig sveist da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så koster den ikke mer enn rundt 1200kr ny på møller.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så koster den ikke mer enn rundt 1200kr ny på møller.. ;)

Og det er vel pr stk også? Får se hva jeg gjør med disse etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.